Manic monday - muziek 2006

Lilith is al volop in eindejaarsstemming en doet voor de gelegenheid nog eens van Manic Monday: * Wat vond u de drie beste nummers van 2006...

Lilith is al volop in eindejaarsstemming en doet voor de gelegenheid nog eens van
Manic Monday:
* Wat vond u de drie beste nummers van 2006?
hier ga ik passen, wegens te veel en ook geen idee of ze wel van dit jaar zijn
* Wie was voor u dé muzikale ontdekking van het jaar?
absolute top: Kammerflimmer Kollectief, toen ik de cd voor het eerste hoorde werd ik weggeblazen. Toen ik hem in mijn eentje hoorde, wist ik dat het de muziek was en niet het gezelschap
* Wat was het beste optreden dat u dit jaar heeft gezien?
Ik heb er dit jaar heel wat gezien, hoe zou dat toch komen? Ach ja, er loopt hier nog een muziekfreak rond. Het beste moet wel Pearl Jam zijn in het sportpaleis, ex aequo met Depeche Mode op Werchter ex aequo met Toots Tielemans op Blue Note
* Wat was de beste CD van het jaar?
Wonderland van Neeka, Gotan Project, Real life van Joan as Policewoman, The greatest van Catpower, maar ook een paar cd's die ik dit jaar kocht maar eigenlijk van vroeger zijn (Coco Rosie, Anthony and the Johnsons,...)
* Welk nummer wilt u na dit jaar nooit meer horen?
Alle deuntjes die een zekere stubru-ochtendman tot hit kan bombarderen, zoals daar zijn hete boten Anna, lief klein konijntje,...

You Might Also Like

1 reacties