Leedvermaak smaakt zoet

Een bepaalde ex-collega C liet me weten dat collega A het zo lastig heeft met een dossier dat ze van mij overgenomen heeft. In geuren en kle...

Een bepaalde ex-collega C liet me weten dat collega A het zo lastig heeft met een dossier dat ze van mij overgenomen heeft. In geuren en kleuren beschreef ze haar ellende. Ik heb doodleuk gezegd dat dat allemaal wel kon zijn en dat ik dat heel goed begreep omdat ik het zelf had mee gemaakt en haar ook verwittigd had. Maar ik voegde er even goed fijntjes aan toe dat toen ik zelf aan het sukkelen was x aantal jaren geleden, diezelfde collega A me op de dienstvergadering zei dat het een dossier was als een ander en dat ze niet begreep hoe ik het zo moeilijk kon hebben. Zij had nooit problemen met dergelijke dossiers en ze had er nu toch wel al een paar opgevolgd. Tussen de regels door liet ze verstaan dat ze mijn capaciteiten dus in twijfel trok, ik overdreef...

You Might Also Like

0 reacties