vriendelijk verzoek

Aan de heren automobilisten, Misschien heeft u het nog niet gemerkt, in uw wagens met airco waar het altijd dezelfde temperatuur is, of miss...

Aan de heren automobilisten,

Misschien heeft u het nog niet gemerkt, in uw wagens met airco waar het altijd dezelfde temperatuur is, of misschien heeft u het nog niet gehoord, in uw wagens waar de muziek uit de boxen brult, maar ik had het al een beetje voorspeld, na weken van regen wachtte de zon enkel op het begin van het schooljaar om zijn herintrede te doen: vandaag begint de nazomer. De temperaturen klimmen weer vlotjes over de twintig graden, deze morgen om half acht tikte de thermometer al af op 18° en ook dit weekend was het al bij al niet zo koud. Het signaal voor mensen zoals mezelf om nog eens een rokje aan te doen. En wat meer is, de kousen in de kast te laten, want geef toe in september is het nog te vroeg voor kousen, zeker bij temperaturen boven de twintig. Nu weet ik van mijn mama en mijn liefste dat er niks verkeerd is met mijn benen, meer nog, ik heb de indruk dat u deze ook wel kan appreciĆ«ren, maar claxonneren, met de lichten knipperen, vette knipogen en dergelijke meer worden door mij niet begrepen als een teken van appreciatie. Ik voel me herleid tot een object en heel mijn binnenste gaat in het verweer. Met andere woorden, ik krijg enkel er een rothumeur door en neem me dan voor om het de volgende keer toch maar bij een broek te houden. Spijtig, inderdaad...

You Might Also Like

1 reacties

  1. Maar allez, daar trek je je nu toch niks van aan, zeker? Een paar geile chauffeurs zijn voor mij zeker geen reden om geen rokje aan te doen.

    BeantwoordenVerwijderen