7

Als je mijn leeftijd zou raden aan het aantal pillen en poedertjes dat ik dezer dagen slik, begint je gok gegarandeerd met een 7. Ik kan nie...

Als je mijn leeftijd zou raden aan het aantal pillen en poedertjes dat ik dezer dagen slik, begint je gok gegarandeerd met een 7. Ik kan niet ontkennen dat ze effect hebben, de pijn is niet meer heel de dag aanwezig en niet meer zo intensief. Nee, de pijn kiest er nu een paar uur uit, verspreid over de dag, wat lastig te combineren valt met vergaderingen waar ik mijn kopke moet bij houden. Maar het dagelijkse treintje gaat verder en ik weiger aan de noodrem te trekken, ook al zijn er al avonden geweest waar alles stil viel, de effecten op dit blogje zijn er dan ook naar...

You Might Also Like

1 reacties

  1. 'k hoorde nog niemand klagen hoor.

    maar: sterkte! en pijnloosheid!

    BeantwoordenVerwijderen