Het is een complot!

Ik zeg het u, het is een complot. Iets in de airco of in luchtverfrissertjes of in de inkt waarmee ze etiketten maken of ... Ik weet niet wa...

Ik zeg het u, het is een complot. Iets in de airco of in luchtverfrissertjes of in de inkt waarmee ze etiketten maken of ... Ik weet niet wat maar iets zorgt ervoor dat ik de naam van de artiest waarvan ik een cd wil vergeet wanneer ik de cd-winkel binnenloop. Mijn triestige lot is dan door de rekken dolen, door de bakken gaan,... tot de naam mij te binnen valt. En ja, natuurlijk kom ik dan ook wel een andere cd tegen...
Deze morgen had ik het aangekondigd, ik ga de nieuwe van Lambchop halen. Mijn liefste zuchtte al op voorhand maar hij heeft wijselijk besloten om me niet te herinneren aan mijn voornemen (geen cd's in de maand augustus, wegens waarschijnlijk enkel beginloon deze maand omdat a) mijn vorige werkgever niet op de lijst openbare instellingen staat bij mijn huidige werkgever en b) de persoon op de personeelsdienst van mijn vorige werkgever wiens naam ik doorgegeven heb aan de de personeelsdienst van mijn huidige werkgever op verlof is en niet echt geneigd was om iemand anders te vragen om de bewijsstukken te verzamelen toen ik haar er op aan sprak).
Maar behalve mijn aanval van geheugenverlies verdenk ik de winkel er ook van om een compleet onbegrijpelijk klassement te hebben. Waar vindt een mens Gotan Project? Bij dance. Ok, ik dans daar nu wel op maar toch... En door al die existentiële vragen ben ik vergeten informeren of ze toevallig ook iets van Trijntje Oosterhuis hebben, sinds Blue Note ben ik meer dan verkocht. Net als ik vergeten ben om te kijken of die andere nieuwe cd niet toevallig bij de r&b gesukkeld is. Maar geen paniek, toch vijf nieuwe cd's, die al meteen in mijn computer terechtgekomen is aangezien mijn collega het vandaag een dagje voor bekeken houdt. Een walkman zoals vroeger behoort (voorlopig) niet tot de opties...

You Might Also Like

0 reacties