Goh, woensdag kan ik niet...

Ik zeg het met een blik die mensen nieuwsgierig maakt, een mysterieuze lach. "Nee, woensdag kan ik niet, ik heb kaarten gewonnen voor e...

Ik zeg het met een blik die mensen nieuwsgierig maakt, een mysterieuze lach.

"Nee, woensdag kan ik niet, ik heb kaarten gewonnen voor een optreden", ik zeg het schijnbaar argeloos,

maar binnenin begint de adrenaline langzaam te pompen,

"ja, een optreden in het sportpaleis"

en ik begin weer te beven,

zoals toen hij me belde om me het goede nieuws te melden,

eerst was ik nog wat geërgerd, telefoon op het werk, ik was me aan het concentreren,

ik bleef er ook heel koel onder,

"ah, gewonnen, tof"

maar nadat ik de hoorn had neergelegd begon ik te trillen,

ik ga ze zien!! Vanavond!!


Jammer voor de drink voor het huwelijk van een ex-collega, maar dit kon ik niet laten liggen, we hadden plannen om ze te zien op pukkelpop, we waren erbij in werchter,... allemaal tevergeefs...

You Might Also Like

4 reacties

  1. en naar het schijnt waren ze super gisteren in Nederland, twee uur met flink veel oude nummers....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het vanmorgen ook gehoord dat het een heel goed optreden was in Nederland! Sjansjaar. Ik greep ernaast bij Morrissey en Pearl Jam. Miljaarde.
    Veel plezier in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen