Vier dagen musjieks

Het is lang geleden, maar dit jaar wil ik het nog eens wagen: vier dagen Werchter. Ik heb er een beetje mijn twijfels bij omdat ik nog de pe...

Het is lang geleden, maar dit jaar wil ik het nog eens wagen: vier dagen Werchter. Ik heb er een beetje mijn twijfels bij omdat ik nog de periode van het dubbelfestival heb gekend en ik er het hart van in was toen Torhout opgedoekt werd. De charmes van Werchter bleven altijd wel een beetje bleker en ja, ik herinner me nog de lijdensweg naar het station van Torhout, die ongelooflijke afstand, maar langs de weg stonden kraampjes van de mensen die daar woonden, ik herinner me ook onze wc-tent en hoe koud het was, de oranje bomen, het versperren van de ingang door de rijkswacht te paard omwille van de regen, de terugtocht op zondagmorgen vlugvlug om te kunnen gaan werken in mijn geval of naar de familiemis te gaan in haar geval,...


En ik ben niet van plan om me te laten tegenhouden door een
stiptheidsactie, via

You Might Also Like

1 reacties