Reizen

Lilith heeft voor mensen zonder inspiratie elke maandag een lijstje met vragen. Toepasselijk genoemd Manic monday, voor de gelegenheid gepu...

Lilith heeft voor mensen zonder inspiratie elke maandag een lijstje met vragen. Toepasselijk genoemd Manic monday, voor de gelegenheid gepubliceerd op dinsdag en mijn antwoorden op woensdag.
Tiens, ik vroeg me af of er nog liedjes voor dagen gemaakt zijn. Het enige waar ik kan opkomen is Friday, I'm in love van The Cure.

Noem alle landen op waar je ooit bent geweest.
België, Frankrijk, Nederland, Luxemburg, Duitsland, Oostenrijk, Ierland, Spanje, Portugal, Zwitserland, Estland, Letland, Denemarken, Tsjechië (voorlopig binnen Europa dus)

Wat was je leukste reiservaring?
Om de één of andere reden schieten me spontaan ontbijten door het hoofd: een Iers ontbijt met alles erop en eraan op de kamping in de Connemara, met handen en voeten uitleggen aan een Letse bakkersvrouw wat we juist willen eten en drinken,... En natuurlijk de bevroren zee in Tallin.

Noem vijf dingen of plaatsen die je in dit leven nog wilt zien
vodka in Sint-Petersburg, beren in een uitgestrekt woud in Canada, het noorderlicht maar ook de langste dag in het hoge noorden, pasta in Italië

Het strand, of de bergen? Of iets anders?
De ideale vakantie is voor mij een combinatie van niks doen, een streepje cultuur, wandelen, lekker eten,... Met een voorkeur voor het strand

Ga je dit jaar op reis? Waarheen?
Waarschijnlijk wel, maar de bestemming moet nog overeengekomen worden :-)

You Might Also Like

1 reacties

  1. 'I don't like Mondays' van The Boomtown Rats
    'Get down it's Saturday night' van Oliver Cheatham

    BeantwoordenVerwijderen