c'est bon pour la morale...

*zingt en maakt er rare bewegingen bij* Sinds gisteren namiddag terroriseert dat deuntje van tijd tot tijd mijn gedachten, dank je. een abso...

*zingt en maakt er rare bewegingen bij*

Sinds gisteren namiddag terroriseert dat deuntje van tijd tot tijd mijn gedachten, dank je. een absolute miskleun maar wel toepasselijk want ik ben mijn laatste uurtjes aan het aftellen, voorlopig gewoon enkel voor een paar daagjes verlof maar als ik de poppenkast hier bezig zie, vraag ik me - nog maar eens - af waar ik in godsnaam mee bezig ben. Hoe moeilijk kan het zijn om je collega even belangrijk te vinden als jezelf... om eens niet tot de laatste seconde te wachten met je opmerkingen... zucht

C'est bon pour la morale...
- eens diep te zuchten
- het je niet te erg aan te trekken
- eens goed te foeteren
- naar het stralende zonnetje buiten te kijken
- wat musjieks in de walkman (liefst met bewegingen)
- een sing along
- een grimas naar mijn collega aan de overkant
- wat te surfen
- waarom stuurt er nu niemand een grap door?
- mijn bureau op te ruimen zodat ik toch al weer wat van het hout zie
- mijn papiermand te legen
- het vroeg af te trappen
- ...

You Might Also Like

0 reacties