een speciale maandag

Anders dan andere maandagen moest ik me deze morgen niet uit bed dwingen, ik kon gewoon rustig me nog eens omdraaien, toekijken hoe lief wak...

Anders dan andere maandagen moest ik me deze morgen niet uit bed dwingen, ik kon gewoon rustig me nog eens omdraaien, toekijken hoe lief wakker wordt, de slaap uit zijn ogen wrijft en nog efkes probeert te weerstaan aan het begin van een nieuwe werkweek. Hihi, maar niet voor mij, want ik heb een weekje verlof, lekker doen waar ik zin in heb, maar ook wat dingen proberen te doen die ik al enige tijd probeer uit te stellen. Voor vandaag heb ik echter beslist om het eerder rustig te houden. Aida, de poes had compleet gelijk toen ze me dwong om te blijven liggen, ik kon bewegen wat ik wou, met geen stokken kreeg ik ze van me. Wou wel dat ze mijn rechterkous niet verstopt had. Voor de rest een fantastisch begin van een vakantieweek, ik heb mijn kilometers door het koude Gent al achter de rug, ben al boodschappen gaan doen, dus van de honger kom ik de eerste dagen niet om, er is warme koffie en hier is het gezellig warm, wat weinig waarschijnlijk is in dat bureau op zes hoog in Brussel. Straks nestel ik me in de zetel met de krant, het is eens iets anders dan de trein en bekijk ik ook nog de aflevering van gisteren van de parelvissers, dit is echt vakantie...

You Might Also Like

0 reacties